טיפול במיגרנה באמצעות עיסוי רפואי

בחירת טיפול מיגרנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון מיגרנה!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

טיפול במיגרנה באמצעות עיסוי רפואי מיגרנה היא מצב של כאבי ראש חמורים העלולים להימשך מספר שעות עד מספר ימים, ולעיתים כרוכים בתסמינים כגון רגישות לאור ובחילות. המיגרנות משפיעות באופן רציני על החיים כשהן מתרחשות לעיתים קרובות או לתקופת זמן ממושכת.

עיסוי רפואי הוא חלופה טבעית אחת, המסייעת להקלת הכאבים, תוך הימנעות מתופעות הלוואי הנלוות לתרופות מרשם וללא מרשם.

היות ומיגרנות רבות מלוות במתחים וכאבי צוואר, כאבי הראש ניתנים להקלה באמצעות טיפולים ידניים כגון עיסוי הכאבים והקלת התסמינים הקשורים. העיסוי משחרר את השרירים המתוחים, משחרר התכווצויות שרירים, משפר את זרימת הדם, ומרפה את הגוף באופן המועיל להקלת הכאבים, המתח, כאבי הראש וזרימת כלי הדם.

כיצד עיסוי רפואי מקל על מיגרנות?

עיסוי רפואי מסייע להקלת מיגרנות באמצעות הקלת מתח שרירים, הקלת התכווצויות שרירים, שחרור שרירים תפוסים, והרגעת המתח על שרירי הראש, הכתפיים והצוואר. עם הקלת מתח השרירים, נוצר פחות לחץ על העצבים וכלי הדם הגורמים למיגרנה.

זרימת דם עשירה בחמצן משתפרת, מה שמקל את הכאב. עיסוי רפואי עוזר לשרירי הגוף להירגע, ומפחית ביעילות אף את החרדה והמתח הנפשי העלולים לגרום לכאבי הראש או להחמירם. עיסוי רפואי קבוע מסייע למניעת כאבי ראש באמצעות הפחתת הלחץ הכולל ומתח השרירים העלולים לגרום לכאבי הראש, ובאמצעות סיוע לשמירת האיזון הרגשי.

מגע קל של עיסוי רפואי מוביל להקלה, כולל גירוי הידיים והרגליים באמצעות עיסוי המשפר את זרימת הדם והקלת הלחץ מהראש אל הגפיים, מה שמוביל להקלה משמעותית בכאב.

מהלך עיסוי רפואי למיגרנה

עיסוי הוא שיטה מצוינת להקלת הלחץ והמתח, הנחשבים כגורמים העיקריים למיגרנה. מחקר שנערך במכון המגע של בית הספר לרפואה באוניברסיטת מיאמי, מצא כי טיפול בעיסוי רפואי מפחית את תכיפות כאבי הראש, כולל התסמינים הנלווים כגון הפרעות שינה ותסמיני מצוקה, באמצעות הגברת רמות הסרוטונין בקרב מבוגרים הסובלים ממיגרנות.

מטפל מקצועי בעיסוי רפואי מספק שירותים שמטרתם הפחתת התסמינים הקשורים למיגרנות, כך שחוויית ההקלה הממושכת מובילה לשקט נפשי כמו גם ליתרונות רבים אחרים. המטפל משלב מגוון שיטות בטיפול העיסוי הרפואי. בהתאם לחומרת המיגרנות או כאבי הראש והמתח, הוא עשוי להשתמש ברפלקסולוגיה, עיסוי שוודי או שיטות אחרות לטיפול בצרכים הפרטניים של המטופל.

הקלה לטווח הארוך

מיגרנות וסוגי כאבי ראש אחרים הם התלונות הנפוצות ביותר בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים. רופאים ממליצים לחולים הסובלים ממיגרנות להשקיע לפחות חצי שעה ביום בפעילות מרגיעה המעורבת בהרפיית השרירים. עיסוי רפואי יעיל במיוחד להתמודדות עם מיגרנות וכאבי ראש חמורים, כולל מניעת התסמינים.

עיסוי רפואי הוא מיומנות עתיקה המתורגלת כמעט בכל תרבות בעולם לאורך ההיסטוריה. זוהי גם שיטה טבעית של ריפוי, כך שאם אדם סובל ממיגרנות, מומלץ למצוא מעסה מוסמך ולקבל עיסוי יסודי. הסובלים ממיגרנות השיגו ריפי משמעותי באמצעות עיסוי הראש, הידיים והרגליים.

מיגרנה בעקבות מחסור בויטמינים

המרכז לטיפול ואבחון מיגרנה

המרכז לטיפול ואבחון מיגרנה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון מיגרנה, כל מה שרציתם לדעת על מיגרנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן