פתרונות יעילים ומהירים לטיפול במיגרנה

בחירת טיפול מיגרנה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון מיגרנה!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שיטות לטיפול מיידי ומהיר של מיגרנהמיגרנה גורמת למצוקה ממשית גם אם היא מתרחשת לטווח הקצר בלבד.

אנשים הסובלים ממיגרנות מבקשים שיטות למנוע אותן או להתמודד עימן באמצעים היעילים ביותר. מאמר זה מציע מספר שיטות לטיפול מיידי ומהיר של מיגרנה, שתוכלנה לעזור לכל מי שסובל ממנה:

שתיית קפה חזק

סובלים ממיגרנה? גם אם אתם לא רגילים לשתות קפה, ועל אחת כמה וכמה קפה חזק, נסו זאת כבר עם הופעת המיגרנה. מסתבר שקפה חזק יכול לעזור בזמן התקף מיגרנה ולהפחית את עוצמתו. במהלך התקף המיגרנה כלי הדם מתכווצים בבת אחת, ומיד לאחר מכן מתרחבים.

הדבר גורם לשורה של סימפטומים לא נעימים ולכאב הראש החזק, כאד ראש חד צידי, המופיע כמעין דופק חזק מאד ברכה. מכיוון שהקפה ידוע ככזה הגורם להתכווצות כלי הדם, שתיית קפה חזק בזמן התקף יכולה לעזור. יחד עם זאת, כדאי לדעת, שמי שנוהג לשתות קפה בתדירות גבוהה, ייתכן מאד שהקפה הוא זה שגורם לו למיגרנה ולכן חשוב לעקוב ולראות מה קורה לאחר השתייה.

וויטמין B3 + מגנזיום

אחת הדרכים להתמודד עם התקף מיגרנה פתאומי היא באמצעות וויטמינים, הידועים בסגולות הבריאות שלהם ובעיקר ככאלה שיכולים לעזור בהתמודדות אתו. נטילת וויטמין B3 בשילוב עם מגנזיום גורמת לוויסות התכווצות כלי הדם והשרירים, מה שמאפשר זרימת דם טובה יותר לרגליים ולכפות הידיים.

כדי שנטילת הוויטמין יחד עם המגנזיום תהיה אפקטיבית, מומלץ לעשות זאת כבר בשלב ההתחלתי, בשלב המוקדם של המיגרנה או לאור זיהוי הסימנים הראשוניים, המעידים על התקף קרוב.

שמן לבנדר ושמן מנטה

מריחת שמן לבנדר או שמן מנטה על הרכות יכולה להרגיע את התקף המיגרנה הפתאומי. מומלץ לעסות את אזור הרכות עם כיוון השעון וגם את העורף ואת השכמות. אזורים אלה נוטים להתכווץ מאד, מה שמגביר עוד יותר את תסמיני המיגרנה. שמן הלבנדר נחשב לשמן מרגיע מאד, וכזה העוזר בחיזוקה של מערכת העצבים ובמיוחד במצבי חרדה.

שמן המנטה ידוע כשמן מקרר. הוא דומה, במידת השפעתו, להנחת כרית קרה או מגבת שספוגה במים קרים, על המצב, מה שמקל מאד את הכאב הנלווה למיגרנה.

הליכה או פעילות גופנית

למרות שבמהלך התקף מיגרנה אנשים נוטים לנוח, פעילות גופנית יכולה לעזור ולהקל על הכאב. אפשר לצאת להליכה רגלית או לריצה קלה בחוץ כבר עם הופעת התסמינים הראשונים המרמזים על המיגרנה.

הפעילות הגופנית גורמת להשתחררות סרוטונין ואנדרופינים, הידועים כהורמונים שמרגיעים מאד את הגוף ומביאים להקלה משמעותית בזמן מיגרנה.

קנביס רפואי

פתרון זה רלוונטי כמובן לכל אלה, שברשותם מרשם לקנביס רפואי, שניתן להם על ידי הרופא המטפל. מחקרים מראים שקנביס רפואי יעיל מאד לטיפול במיגרנות ויכול למנוע בין אם באופן חלקי ובין אם באופן מלא התקף מיגרנות. שימוש בקנביס רפואי בזמן התקף יכול להשפיע מיידית על הכאב ולהפחית את עוצמתו או אף להעלימו.

מיגרנה בעקבות מחסור בויטמינים

המרכז לטיפול ואבחון מיגרנה

המרכז לטיפול ואבחון מיגרנה מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון מיגרנה, כל מה שרציתם לדעת על מיגרנה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן